FAQ

Jesu li sve informacije na webu 100 % točne?

Zalihe i cijene artikala na Sonus Art web shopu se ažuriraju svakih 30 minuta, tako da će u najvećem broju slučaja biti točne. Ukoliko cijena koja je prikazana na web shopu iz nekog razloga ne odgovara realnoj cijeni proizvoda, i trgovac (Sonus Art) i kupac mogu iskoristiti svoje pravo na otkazivanje izvršene narudžbe, sukladno našim uvjetima poslovanja. Također, napominjemo da ulažemo maksimalne napore u održavanju informacija na stranicama web trgovine. Ipak, Sonus Art d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija o proizvodima i uslugama - u izuzetnim slučajevima su moguća odstupanja stvarnih podataka i podataka dostupnih na web stranicama. U slučaju bilo kakve promjene vezane uz naručeni proizvod, obvezujemo se revidirati narudžbu i kontaktirati kupca da se osobno dogovori o alternativama. Isto tako, fotografije proizvoda ne moraju uvijek odgovarati proizvodima koji su stvarno dobavljivi i treba ih shvatiti samo kao informativnu ilustraciju.

Jesu li svi artikli na webshopu uvijek raspoloživi?

Na svakom proizvodu stoji obavijest o njegovoj raspoloživosti. Artikli koji trenutno nisu raspoloživi su dobavljivi u roku 5-30 dana. Ukoliko proizvod trenutno nije raspoloživ možete se prijaviti za primanje obavijesti kada artikl postane dostupan.

Mogu li platiti robu kreditnom karticom - na rate?

Moguće je plaćanje do 12 rata bez kamata o čemu više možete saznati ovdje: Načini plaćanja

Koji je rok isporuke naručene robe?

Ako je roba raspoloživa i naručili ste je do 12 sati, u većini slučajeva je šaljemo na isporuku već isti dan. Prosječni rok dostave je 2-3 radna dana. NAPOMENA: ako ste zatražili ponudu za virmansko plaćanje, robu Vam možemo držati u rezervaciji najviše 5 radnih dana.

Mogu li zamjeniti robu naručenu preko interneta?

U slučaju da niste zadovoljni isporučenim proizvodom, možete ga vratiti u roku 14 dana i mi Vam vraćamo novac! Više o proceduri povrata možete pročitati ovdje: Povrat

Dajete li jamstvo na proizvode?

Na sve proizvode nudimo jamstvo od 12 mjeseci do 5 godina. Više informacija pročitajte ovdje: Jamstvo

Imate li servis?

Ovlašteni servis za sve uređaje kupljene kod nas, kao i za nabavu rezervnih dijelova je tvrtka KBZ elektronika, Trnjanska 117, Zagreb; tel: 01/6150 101.

Koliko iznosi dostava za moj grad?

Dostava za sve lokacije unutar RH je besplatna za iznose narudžbe iznad 40 €. Za iznose manje od 40 €, dostavu naplaćujemo samo 4 €. Dostavljamo na sve lokacije unutar RH (uključujući otoke)

U koje zemlje dostavljate?

Po gore navedenim uvjetima trenutno dostavljamo samo unutar Hrvatske. Ipak, narudžbe su moguće iz bilo kojeg kraja svijeta, uz dostavu i cijenu isporuke prema dogovoru.

Što ako moja pošiljka nije stigla u roku 2 radna dana?

Čim robu pošaljemo na isporuku šaljemo vam tracking code pomoću kojeg u svakom trenutku možete provjeriti stanje svoje pošiljke (in-time.hr/pracenje-posiljaka). Ako roba ne stigne u očekivanom periodu (2-5 radnih dana od isporuke, prema pravilniku dostavne službe), pošaljite nam email na [email protected] kako bi poduzeli potrebne mjere. Za narudžbe na otoke dostava u pravilu traje nešto duže (3-5 radnih dana).

Što ako napravim pogrešku prilikom narudžbe?

Ne brinite! Pošaljite nam email, nazovite nas ili jednostavno ponovite postupak narudžbe a u polje "NAPOMENA" navedite "Ispravak narudžbe". Prihvatit ćemo samo posljednju narudžbu, te prema njoj poslati odgovor o roku isporuke.

Što ako želim R1 račun?

Prilikom naručivanja proizvoda nemojte zaboraviti dodati podatke tvrtke (ime, adresa, OIB) u napomenu.

Što ako želim nekome poslati paket bez računa (kao poklon)?

Prilikom naručivanja proizvoda nemojte zaboraviti u napomeni napisati da ne želite ispostavu računa s paketom. Račun ćemo tada poslati na Vašu email adresu.

Kome mogu uputiti reklamacije na kupljeni proizvod?

Sva pitanja i primjedbe vezana uz proizvode možete nam uputiti putem emaila ([email protected]), telefonski (01 4813 025) ili uživo u poslovnici (Šarengradska 1, Zagreb).

Gdje mogu pogledati vaše proizvode uživo?

Naše proizvode možete naručiti putem web shopa ili ih pogledati osobno u našoj poslovnici. Ukoliko na našoj stranici ne nađete dovoljno podataka za neki proizvod, ili Vas zanima njegova raspoloživost, možete nam poslati upit na email ([email protected]) ili nas kontaktirajte telefonski (01 4813 025).

INFORMACIJE O TVRTKI, KONTAKT & RADNO VRIJEME

Adresa trgovine:

Šarengradska 1

10000 Zagreb

Adresa elektroničke pošte:

[email protected]

Info telefon: 01 4813 025  / 099 4813 025

Radno vrijeme trgovine je PON - PET od 10 do 18 h.

Webshop je otvoren za narudžbe od 0-24, a pitanja vezana uz web kupovinu možete slati na email [email protected]

Newsletter
Pretplatite se na naš newsletter i prvi saznajte za nove kolekcije, popuste i akcije!