Ikona. Legenda. Inspiracija.

Svi postovi
Ikona. Legenda. Inspiracija.

Nautilus – najpoznatiji zvučnik na svijetu slavi 30. godišnjicu

Ultra high-end zvučnik Nautilus - kao nijedan drugi, ručno se izrađuje po narudžbi u Bowers&Wilkins tvornici u Worthingu već punih 30 godina. Kako bi se obilježila ova respektabilna obljetnica, Bowers & Wilkins je izradio jedinstveni model Nautilusa sa zadivljujućom Abalone Pearl bojom – bisernom završnom obradom koja savršeno predstavlja ovu značajnu obljetnicu.

Biserna je savršena boja za 30. godišnjicu ovog zvučnika jer je to boja unutarnjeg oklopa morskog mekušca koji je bio inspiracija za naziv Nautilus. Jedinstveni zvučnici odraz su umijeća i strasti koje je utkano u izradu svakog para, a izniman je utjecaj koji je njihov dizajn imao na čitav svijet zvuka. Predstavljaju rezultat istinski originalnog razmišljanja „izvan okvira“ koje savršeno sažima filozofiju branda Bowers & Wilkins.

  Bowers & Wilkins Nautilus

Činjenica da je Nautilus još uvijek vizualno najzanimljiviji dostupni zvučnik čak i 30 godina nakon predstavljanja rezultat je izvanredne, revolucionarne vizije osnivača tvrtke Johna Bowersa koji je pokrenuo projekt Nautilus nedugo prije nego što je preminuo te vodećeg inženjera koji je prenio njegovo naslijeđe, Laurencea Dickie-a.

Njihova ideja je bila jednostavna, ali neizmjerno izazovna: napraviti zvučnik koji ne zvuči kao zvučnik. Nautilus je postao radikalni petogodišnji projekt za istraživanje koliko bi negativnih učinaka kućišta zvučnika moglo biti eliminirano inovativnim dizajnom. Rezultat je bila revolucija u inženjeringu zvučnika koja je uvela koncept eksponencijalno sužene cijevi u dizajn zvučnika. Cijev Nautilus kasnije je osvojila Kraljičinu nagradu za inovaciju i bila je samo jedno od mnogih otkrića razvijenih za projekt Nautilus koji će kasnije utjecati na cjelokupni budući dizajn proizvoda tvrtke.

  Bowers & Wilkins Nautilus  

Uz jednako izvanredan model 801 – izbor profesionalnih glazbenika diljem svijeta, Nautilus je bio ključni element u promicanju Bowers & Wilkinsa u vodeći svjetski audio brand. 30 godina kasnije, Nautilus se i dalje izrađuje na isti način. Ironično za tvrtku koja je proizvodnju audiofilskih zvučnika dovela do novih industrijskih standarda automatizirane preciznosti, izrada para Nautilus zvučnika predstavlja mukotrpan ručni proces izrade.

Izrada jednog kućišta zvučnika traje više od tjedan dana – i to prije nego što dođe do brušenja, bojanja ili poliranja svakog kućišta. Nije ni čudo da je potražnja za Nautilusom konstantno nadmašivala ponudu tijekom 30 godina dugog postojanja, a lista čekanja za novi model trenutno iznosi 2 godine.

Ništa u audio industriji ne zvuči i ne izgleda poput Nautilusa koji je do dan danas ostao ikona radikalnog načina razmišljanja i revolucionarnog dizajna. Abalone Pearl završna obrada kreirana povodom 30. obljetnice zadivljujuće je obilježavanje jednog od najlegendarnijih zvučnika ikad stvorenih.

Komentirajući 30. godišnjicu, predsjednik branda Bowers & Wilkins Dave Sheen izjavio je da Bowers & Wilkins ostaje predan unapređenju budućnosti zvuka visokih performansi u cijelom portfelju proizvoda u kojem je Nautilus od najveće važnosti. „Nautilus prenosi i naglašava iznimnost branda Bowers & Wilkins i naš pristup bez ograničenja u stvaranju audio proizvoda koji zvuče najbolje na svijetu i imaju najljepši dizajn na svijetu“ istaknuo je Sheen.

Nautilus je dostupan u tri standardne boje: metalik Midnight Blue, Silver i Black. Bowers & Wilkins također nudi uslugu prilagođene završne obrade koja će uskladiti boju proizvoda s bilo kojom referencom koju kupac odabere, uz dodatnu cijenu.

     
Newsletter
Pretplatite se na naš newsletter i prvi saznajte za nove kolekcije, popuste i akcije!